Tillbaka!

Hej hallå!
Det var länge sen.
Nu är jag tillbaka från min lilla bloggpause. 
Idag slutade jag 15.10. När jag kom hem, låg mina efterlängtade waterspeakers där! Blev jätte glad, testat de och fungerar jätte bra! 
Har även suttit i större töjning nu (för er som inte vet, så har jag töjning i båda öronen). Nu har jag lite mer än 3 mm tror jag. Hade inga mindre hemma så jag tryckte i dom. Det gjorde vädligt ont ska jag säga! Har överkänsliga öron åxå så.. Menmen, får se när det blir större :)
Har ett önskemål att peirca mig också, men det får vi se om det händer eller inte. 
Hoppas ni haft det bra under tiden. Det har jag iallafall, nu är allt toppen. 
Kommer bilder på högtalarna och töjningarna sen när jag bloggar från mobilen vid nästa inlägg. 
Puss vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback