Sista dagen

Hej!
igår sov jag hos cissi. vi la oss typ 01.30. på morgonen fick vi typ nå spratt och började brottas (konstiga som vi är ) haha :')
på dagen tog vi 15.50 tåget till virsbo och va med Linda, Natta och Elin. Vi va ute i snön och regnet och vi dansade något dansspel hemma hos Linda.
19.52 tåget tog jag och Cissi och åkte hem till Fagersta.
Då kom pappa och hämta oss och Cissi sov hos mig. vi kollade på en film, snackade om allt och ingenting och sedan la vi oss.
Jag vaknade typ 08.00 och Cissi vaknade lite till och från tills jag väckte henne 12.30.
Nu sitter jag i bilen påväg till gymmet med pappa, så sådär bra avslutning på lovet.
som ni kanske förstod börjar skolan imorgon. ganska skönt faktiskt. får liksom komma till baka till rutiner och träffa alla kompisar.
ha de gött! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback