ons-tor

Hej
I onsdags färgade jag håret (dip dye) på min kära vän Elvira. 
Vi va då ganska flummiga, och så kan ni ju tänka er att vi aldrig hållt i hårfärg förut.. :')
Jag satt upp hennes hår i två toffsar och satt folie över de hår som inte skulle färgas. Sen började de. 
Vi satt i färgen och väntade. Trodde inte de blev något, så tog i mer efter sisådär 20 minuter. När de gått ytterligare 20 minuter så bestämmer vi att ta ännu mer.. (döm inte, vi är konstiga!) och tillslut, lite mer!
Vi väntar i... (?) några minuter? och sedan när vi kände för´t skölde vi ur de. 
Tro eller ej! Det blev bra. Nöjd var jag, som hjälpt henne, och nöjd var hon, som fått de.
Idag skulle vi ha bad på idrotten i skolan, men jag hade ju ingen.. Så jag stannade på skolan oc slutade vid 14.00 ungefär. Jag gick ner till pappa som var på tatueringsstudion (ja, min skola är på stan) och sedan gick vi till intersport och köpte en bikini till mig. Så imorgon blir jag med på badet. 
När jag kom hem satt jag mig, i min ensamhet, och kollade på paradise hotel. 
jaja, nu ska jag chilla lite. Hoppas ni gillade inlägget så höörs vi! kram på er läsare
 
(sorry för ingen bild, inte inne på min dator.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback