MIN DAG! :D

hej alla glada! 
Idag är det jag som är på gott humör ( kanske är det för de mesta men nu vill jag skriva ut det så alla ser wohooo..) för det är min födelsedag! :) 
tonåring, 13 år. fått många snälla gratulationer på facebook, telefonen, sms, när jag vaknar! överallttttt... wooohhooo.. känner mig som en drottning. :P
Idag kommer några släktingar å grattar mig. 
Faster m familj, moster m familj och kanske morbror m familj. Farfar har köpt en cykel åt mig så tror inte han kommer, kanske bara å tar lite fika... haha nädååå! Kommer bli en toppen dag! 
På lördag ska jag ha tjejkväll med några av mina vänner, på söndag är min å syster Ida dag .... KINAMAT, BIO.
Och såklart på måndag åker jag och mamma iväg till värmland för att cykla/springa. Blir ett marathon per dag.. om inte mer... mohahahah..! STARKA DE ÄR VI! :D 
kommer sova lite överallt och evt i tält :) 
aja, nu ska jag fixa lite här hemma, fixa mig, ge alla djur mat osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback