Länge sen

hej!
Nu var det länge sedan jag bloggade men som dom flesta vet har jag varit i värmland. Men när jag väl är hemma har jag haft fullt upp! 
I värmland så cyklade jag runt med mamma ( mamma sprang ) och såg mycket stor del av fanktastiska värmland! 
Vi bodde på tre olika ställen ; 
- En mellan stor stuga
- Vandrarhem ( lägenhet )
- PYTTE LITEN STUGA
På första stället var det en ganska liten camping, men jag badade, ISKALLT!
Andra stället så käkade vi pizza på kvällen och var ganka utslitna. 
Och det sista, en underbar fin camping! Stranden var jätte stor och hade len sand. Trodde nästan jag var utomlans :)
En hel natt så var det värsta ovädret!! Mamma var typ vaken hela den natten, men jag sov som ingenting hade hänt.
Och självklart, jag som älskar djur... har typ bombat med alla olika djurarter... 
BILDBOMD FRÅN VÄRMLAND 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback