Bästa kväll

Igår sov jag med bästa kompis Elvira. Vi sov ute i deras bil. Sent på kvällen cyklade vi till coop nära och handlade 
- 3 munkar
- 2 choklader
- 1 chipspåse
Och vi hade dricka hemma.
Vi trodde att vi skulle orka hålla oss uppe hela natten på allt gottis. MEN... vi somnade vid halv två.. hehe..
Men den tiden så hade så galet sjukt kul! Fattar inte ens själv hur dålig humor vi har! XD
Klockan 12.00 cyklade jag från henne till bästa Linn. Vi var hemma hos hennes mamma. Sedan var vi hos hennes pappa. Halv sju gick jag hem till mig, åt mat, tog glass, tog hand om min kanin och bara tog de lugnt. Imorgon ska jag jobba för farfar tror jag. 
Just nu ligger jag i sängen och ska stänga av datorn för att jag är så sjukt trött.
Och ja, jag vet att jag inte bloggat så mycket men de händer så mycket och jag har inte tid/viljan att sitta vi datorn.... speciellt inte en fin dag :) De får ni gå med på :P
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback