Uppdatering från dator

hej!
Idag har vi bakat pepparkakshus och mest chillat. Vi blev klara så fort så hela skolan fick sluta 12.30 typ. SKÖNT! Skulle egentilgen sluta 14.20. Jag tog sällskap hem med Cissi och nu sitter jag hemma helt ensam och dunkar musik. Undra vart alla är? Strunt i, gillar att vara hemma själv. Idag har dagen vart bra! Jag är så lycklig att jag har underbar familj, vänner och pojkvän. Ni är allt för mig! ♥ 
Senare ska jag träffa Elvira en stund, åh gud vad länge sen de va! Jag har mycket och berätta och hon hade tydlingen åxå mycket att tala om! Kommer bli supertrevligt!
Efter min lilla dejt med Elvira så ska jag antagligen sova hemma hos Linn! :D ♥
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men de blir kul! Imorgon är de julavsluting och jag och Linn ska fixa oss tillsammans. Vi har kommit överrens på en sjuk sak. Vi ska ha klänning på oss, båda två.. Ja, du läste rätt. Jag och Linn i klänning.
Har sätt hennes klänning, och den var superfin! Själv ska jag ha en som är svart vid bröstet med en svart rosett och turkost resten av vägen. ( kommer bild upp sen ) Men jag sitter vid datorn nu som sagt så kommer ingen bild. Sitter inte vid min "privata" dator heller, så finns inga bilder. 
Ha en bra dag alla så hörs vi! 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback