Snart jul!

Hej!
Idag har jag först varit hos Linn (sov hos henne inatt).Fick min julklapp av henne, som var ett kitt med en parfym och deo. Gick hem ganska tidigt för att jag skulle köpa julklappar. så nu har jag köpt julklappar åt mamma, pappa, Ida, Elin, Elvira och Linn! 😁
Efter de har jag och mamma tagit upp julgranen, pyntat den och kaninburen och lite annat smått och gott.
jag, mamma och Ida har varit ute och ätit på pizzeria och sedan handlat godis.
Nu sitter vi i soffan och kollar på tv och jag ska snart hoppa in i duschen.
btw, dit vi ska (till min syster) som jag skrivit är i Norrland, är visst i Jämtland. vet inte om de är nå skillnad.. HA HA DÅLIG JAG ÄR, JA! 😂
skit samma!
God jul! puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback