Prov resultat

fick nyss reda på mina prov jag hade idag. Jag klarade NO provet (som jag satsade mest på, för om jag inte skulle klara av de provet skulle jag få F i kemi.) Matten gick de inte lika bra i (wow, förvånad... not.) men får inte F i ämnet matte!
ganska nöjd ändå. kommer nog få göra omprov efter jul. skönt att veta att man är godkänd i allt bara!
Hade även ett engelska prov i måndags och klarade även det väldigt bra.
var bara de jag ville berätta. nu ska jag ta kväller så kanske jag hinner slänga in ett inlägg imorgon.
Men imorgon efter skolan åker jag tåg med mina vänner till virsbo och vi ska hänga på unkan, sen åka 10 tåget hem och sova hos mig!
kommer bli jätte kul med mina "bitches" hihi. sov gött, pöööss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback