Julkänsla!

Igår var jag på "fredagsmys" till 22.30. Den mesta del var jätte roligt! Vi umgåddes, sjöng, snackade och bara hängde. När jag kom hem fixade jag mig och la mig nästan på en gång. 
Nu sitter jag och dunkar musik och städar. 
Vi ska städa hela huset och julpynta de sista idag. ÄLSKAR att sätta upp julgranen och lyssna på julmusik med hela familjen. Fast ena min syster bor ju uppe i norrland på ett ridgymnasium. 
Dagen efter julafton, åker jag och mamma upp till elin och firar jul med henne. Vi är där ungefär i fem dagar skulle jag tro. Förresten, bara jag som har sån ÅNGEST att det inte är en vit jul? Där försvann ju julkänslan.. 
Men i norrland är det mycket snö, lycklig! :D 
Så de är skit samma, jag får snö iallafall! 
En tråkig sak är att pojvän åker iväg idag och kommer hem när jag åker till norrland, ja jätte kul... NOT :/
Jaja, får gö de bästa av situationen. 
ha de bra. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback