Hej!

Detta blir ett kort inlägg..
Idag har jag haft det lugnt i skolan. Hade svenska på första lektionen, sen ska vi egentligen ha hkk vid Risbro men vi stannade vid skolan hela dagen. Så vi hade typ rast och fick fika. Efter de skulle vi ju ha musik, men hade ist NO och rast. Efter rasten hade vi MER No.. Jag gjorde omprov i matte, som vissa som läst min blogg vet att jag fick F i. Och klarade de äntligen! Sen skulle vi göra om vattnets kretslopp, och eftersom jag jobbat med det förut så kunde jag de enkelt! jag gjorde de och blev klar före vissa andra som hade börjat innan mig. Jag fick då sluta ca 10 minuter innan. De kanske låter lite, men de minuterna är så sköna!
Aja, nu ska jag ta de lugnt. Senare kanske jag och pappa ska bära in kaninburen!
Shao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback