God jul!

Hej! Idag har de varit en toppen dag.På morgonen vaknar jag upp och får nykokt tomtegröt av min kära far, direkt efter kommer mormor och morfar hem och ger julklappar (500kr). senare kommer moster med familj och ger/får julklappar (rött nagellack, 3 par örhängen & 100 kr) När de åkt hem träffar jag Linn en snabbis för att ge hennes julklappar. Nu har vi vart borta hos faster och släkt och ätit julbord, träffat tomten, fikat och umgåtts. av faster med familj fick jag 350 kr på hm och av farbror kommer jag få pengar (haha, han glömde kuvertet) Mamma och pappa gav mig 1000 kr, Ida gav mig en frisör locktång och Ida och Elin har samköpt ett par waterspeakers till mig som inte hunnit komma. underbar dag med underbara människor.hoppas ni där ute också haft en lika bra julafton som jag! imorgon åker jag och mamma som sagt upp till Jämtland och då blir de lite julfirande då med.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback