NEJ!

hejjsan! 
Som sagt har jag gjort en youtube kanal. ( för er som inte sett inglägg innan, den heter : soffifagersta. ) 
Och nyss gjorde jag en "No mirror makeup challange" men när jag väl spelat in det och skulle se hur jag såg ut i dator kameran så var allt borta! Och jag har inte tid att göra en ny! :-( 
Men det kommer nog en ny så fort som möjligt! 
 
Imorgon blir det möte med skolan, får min nya dator och skåp/ skåpnummret och lite ifo och regler. ( skriver detta eftersom jag tog med det i en video som försvann! (DUMMA DATOR!) 
 
Men självklart bjuder jag på tre bilder från "No mirror makeup challenge" Blev rätt nöjd, fast jag satt och skrattade ochsa att jag säkert ser ut som en ko! :D 
 
https://www.youtube.com/watch?v=xDE_aJrnOrk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback